Bir sınıfın sınav kağıdını kaybettim sanırım

bir edebiyat öğretmeniyim henüz yeni oldum öğretmen ve ortak sınav yaptık yaptığımz sınavda dolabıma kağıtları koyduğumu bildiğim halde kağıtlar yerinde yok bulamıyorum ne olmalı sizce


0|0
69

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Belki yer değiştirmiştir ? Dolap kilitli değilmi ? Öğrencilerin alma ihtimali düşük olasılık

    0|0
    0|0
    • kilitli ama eve getirmedim nereye gitmiş olabilir yani hiç çıkarmadım çünkü

    • Hepsini Göster
    • tek bende var kamera yok:(

    • Notlar nasildi iyi kötü .. yorumlaridaokudum öğrenci almıştır

  • Çalmışlardır:D herkese yüksek ver kimse çakmaz zaten:D

    0|0
    0|0
  • sene sonunda ders kesim raporlarıyla birlikte teslim etmen gerekır.ama okul idaresiyle görüş ve bence arkadaşım

    0|0
    1|0
    • kaybettiğimi de düşünmüyorum evime getirmediğimden eminim ve dolabım bazen açık kalıyor ne olduğunu anlamadım ama okumuştum e okula girmemiştim yalnızca bu hiç olmadı yaa

    • Hepsini Göster
    • evet anlaştırmadan yarın perşembe kurtarma yapacağım toplayın sınıfı derim sonrada yaparım işte zaten tekrarlayalık demişlerdi sınavı tekrarlarız:)))

    • tabi tabi hiç çaktırmayın siz:))

  • Hocam sizin ogrenciler altin vurusu yapmis olabilir gecmisler olsun.

    0|0
    0|0
  • güvenlik kamerası yok mu okulda ?

    0|0
    0|0
    • yok ki

    • Hepsini Göster
    • yarın didik dikik arayacağım heryeri:)

    • didik dikik aramakta fayda var :)

  • Seni şaşkın :-)

    0|0
    0|0
  • çalınmış olabilir soruların dikkat et :D

    0|0
    0|0
    • aslında şüpheleniyorum çünkü çok dikkatli birisiyimdir ve asla biryerde bırakmam bişey yapmam dolabımdaydı nasıl olmuş anlamadım hiç:(

  • çalmışlardır ne olcak başka

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • ben olsam öğrencinin yerinde, iyi sahip çıksaydın bana ne, senin sorumsuzluğun yüzünden ben yeniden sınava giremem. bu ne böyle? nasıl öğretmensin sen? diye düşünürdüm. girmezdim yeni sınava ve düşük not da verdirtmezdim. yok öyle yağma. daha iyi bir yere saklamalıydınız. dolapların kapaklarının alt kısımları boşluk oluyor, oradan kayıp, düşüp, uçup kaybolmuş olabilir. ya da biri almış ya da siz fark etmeden düşürmüş olabilirsiniz. bir öğretmenim de böyle kaybetmişti. çok gıcık olmuştum. yine sınava girmiştim. gerçi sonu iyi olmuştu. ama olsun. pek doğru değil. iyi sahip çıkmalıydınız ama insandır. şaşar. herkes hata yapar. takmayın o kadar da. çok zaman geçmeden, öğrenci bildiklerini unutmadan, ona anlatıp, ondan özür dileyip, tekrar sınav yapın. ama 1-2 gün önceden haber verin bence.

    0|0
    0|0
  • yönetime şikayet et o kağıtlar resmi evrak ve emek içeriyor zor bir ihtimal ama bir öğrenci sınav kağıdının incelenmesini talep ederse mahkemeye kadar gidebilir.

    0|0
    0|0
    • endüstri meslek lisesi okul sanmıyorum çocukların hassasiyet göstereceğini notlarını bile hatırlamıyorlardır.

    • Hepsini Göster
    • e tabi öğrencilerini sen daha iyi tanırsın :)

    • kanarlar zaten aval aval bakıyorlar bana:)))

  • nerde bıraktığını hatırla :S

    0|0
    0|0
  • İyi hatırlamaya çalış belki çantanda kaldı okumak için eve getirdin hatırlayamıyorsundur. İyice ara gerekirse diğer öğretmen arkadaşlarınla görüş kontrol edin. Yoksa geriye bir ihtimal kalıyor öğrenciler çaldı :S

    0|0
    0|0
    • ya heryere baktım ama yok okulda kesin yani eve getirmedim eminim bundan çünkü okulda okumuştum hatta çocuklar yanımdaydı okurken:(

    • O zaman kurnazlardan birinin notu düşük geldi beklediğinden dikkat etti koyduğunuz yere ve çaldı ordan başka bir açıklaması yok :)

    • oufff tam sona gelmişken yaa:(((

  • dolaba koyduğuna eminsen eğer ve ertesi gün o dolapta o kağıtları bulamadıysan öğrencilerin işi. ama iyi düşün.

    0|0
    0|0
    • eminim eve getirmsem her yeri aradım çıkardı elbet

    • Hepsini Göster
    • kafalarını kıraraımmm:)

    • hahaha öğretmen gazabı bu işte ://

  • Evdedir o evde okurken kagıtları biyerde unutmussundur.

    0|0
    0|0
    • yok kağıtları okulda okudum

Yükleniyor... ;