Üniversitede turizm ve otel işletmeciliği okumak istiyorum fikir verir misiniz?

Merhaba :) ben lise mezunuyum ve 22 yaşındayım. Bazı ailevi durumlardan dolayı liseyi dışardan yeni bitirebildim. Şimdi üniversiteye hazırlanmak istiyorum sakarya üniversitesi turizm ve otel işletmeciliği istiyorum. Sizce bu yaşta üniversiteye başlamak nasıl olur? Benden küçükler olacak diye çekiniyorum. Birde animatör mü olmalıyım garson mu resepsiyon mu siz olsanız turizmde hangi bölümü seçerdiniz lütfen bana bir yardımcı olun 🐥
Üniversitede turizm ve otel işletmeciliği okumak istiyorum fikir verir misiniz?
Cevapla