Turizm ve otel işletmeciliği okurken müsteri hizmetlerinde çalışılabilir mi?

Merhaba. Ben turizm ve otel işletmeciliği 1. sınıfı bitirdim. 2. sınıfa geçeceğim. Aynı zamanda okurken çalışmak istiyorum. Herhangi bi otelin müşteri hizmetlerinde çalışma imkanım olur mu sizce kabul ederler mi? Bu konuda bilgisi olan biri bana yardımcı olabilir mi lütfen?

Turizm ve otel işletmeciliği okurken müsteri hizmetlerinde çalışılabilir mi?
Cevapla