Bilen yazsın bilmeyen değil
Lise mezunuyum. Yurtdışında yaşamak ve çalışmak istiyorum?
Bilen yazsın bilmeyen değil
Ya tabi şimdi şöyle bir durum var (kendimizi kandırmayalım) : Yurtdışındakiler eğitime çok önem verdikleri için lise mezunu olarak gidip iş bulmak oldukça zordur ama tabi kabin memurluğu ve hosteslik işlerinde gayet güzel işler vardır ya da ben garsonluk yapabilirim derseniz o da olur Güney Kore’de asgari ücret oldukça yüksektir sonuçta ayrıca Korece bilmek de ciddi bir avantajdır ama tabi hani lise mezunu olduğunuz için ve yurtdışında eğitime çok önem verildiği için çok da ciddi beklentilere girmeyin zaten şöyle bir şey var : Üniversite mezunu olup yüksek lisans için bile gidip yüksek lisans mezunu bile olsanız iş bulamama ihtimaliniz vardır (olumsuz konuşmadım sadece gerçekleri konuşuyorum tabi siz kendinizi geliştirmeye bakın o zaman kapılar yavaş yavaş açılır) 🙂
GREEN KART BAŞVURUSU YAP
O ne ki?
Yurt dışında yaşayabiliyosun ve çalışabiliyosun
Anladım teşekkür ederim
😇😇😇
Madem ingilizce ve korece biliyorsun git rehberlik veya tercümanlık oku onun dışında mc donals tarzi yerlerde is bulabilirsin
Teşekkür ederim ama okuyacak durumum yok şu an yinede rehberlik tur rehberliği tercümanlık yapabilir miyim? Diplomam yok lise mezun uyum
Gogleden araştır buradaki bilgiler güvenilir değil ayırıca yurt dışına çıkmak için maddiyat olarak da sıkıntılı olabilir yerden yere değişiyor çalışman ya da kredi çekip gitmen lzm TL değersiz olduğu için kredi çekip ordaki para birimiyle ödemen daha mantıklı yoksa burada yılını satarsın
Cevap
4Cevap
Bence üni okadar önemli değil dediğine bakılırsa yetenekli birisin yolunu bulursun çıkarsan çıkmak için bizimle konuşma pek istediğin şeyi alamazsın başvurularını falan yap tercümanlık veya modelik olarak gitmenin yolunu ara gogle yotubede yetkililerle seni çıkarabilcek insanlarla konuş çıkabildiysen haber ver
Çok hayal kurma derim ben. Dizi çekmiyoruz burda
Saol babypink
Sen okuyormusun?
Hangi bölüm
Oooo helal bendensin
Okulu bırakmak zorunda kaldım okumuyorum şu an
yurt dışı da seni bekliyor
Seni mi bekliyor yoksa
Ben gitmem ezansız kalmam😉
Niye yurtdışında ezan okunuyor mu camii çok mu telefon yok mu uygulama yok mu
Ben almanyaya gittim sadce 7 gün kaldım memleket sevgisi
Abi bende gitmek istemiyorum ama zorunlu ailesel bir meşelerden dolayı gidiyorum o yüzden bir bilgin var mı
Dayım in inşaat şirketi vardı beni onun üzerinden götürdü
Ya mesela oradaki ajanslara başvursam mankenlik oyunculuk için tipsiz değilim iki dil biliyorum
Orada okul okuyana kadar
bilmiyorum
Heryere git türkiyeden kacta
Yurtdisi zaten süper gelen zengin oluyor
tamam
ciddiyim ben yurtdisindayim is felan bulamazsin burda asiri zor
Abi bende biliyorum herhalde ama mecburi gidiyorum ailesel bir mesele anla daha
Bende diyorumki ac kalirsin gelme. ama gittigin ulkeyede bagili
Abi Asya ülkesine gidiyorum teyzmin yanına kendisi orada tercüman
Hemen git ozaman türkiye berbat
Ya peki oraya gitsem ajanslara başvursam ya da çizimden şirketlere başvursam yetwnekliyim de acaba kabul edilir miyim üni okumuyorum ama yinede yeteneğin var
Hayal kurma oyle bende cok kurmustum hayaler bir bo. Olmadi😂 en falza markete calisirsin tabi onuda bulursan yurtdisida sandigin gibi degl
Ama sen yapamamışsın benim yapamayacağını nereden biliyorsun o kadar zor durumdayım ki gerekirse iki uç işte bile çalışırım
Bende ayni ama bulamıyorum mesela ben hatta buranin yerlisiyim doguma büyüme ama ben bile bulamazken sen hic bulamazsin
Sen nerede yaşıyorsun ki?
Ben Koreye veya Çine gidicem
Almanya avusturya isvicre bu ulkeden 1inde yasiyorum. ama burasi daha zengin koreden cinden ona ragmen is yok oralarda hic yoktur
yaziklar olsun
Ahh be kalleşlik mi yaptım
vatan haini fetöcü. seni 😂😂😂😂
Töbee haşa fetöcü değilim Allah korusun
Abi ama mecbur gidiyorum ya az bir bilgin yok mu
peki. sebeb nedir
Ailesel bir mesele teyzem sahip çkıyor bana onun yanına gidiyorum
kalacakmisin orda
Evet belli bir müddet
ama. özlerim. ben seni gitme 😭😭
-_- az ciddi cevap ver abi daa yapılmaz mı yani olmaz mı? Yurtdışından buraya gelip oyuncu olan bir sürü yabancı aktrist ve aktör var ben neden yapamayayım ki
elma yermisin
