Regl döneminde su içme isteğim kesiliyor. İştahım da.

Regl olacağım zamanlara yakın su içme isteğim kesiliyor. Sadece ilaç içerken yarımşar bardak falan su içiyorum. Ve iştahım kapanıyor. Regl dönemi boyunca da iştahsızlık sorunu yaşıyorum. Yani su içince ve yemek yiyince mide bulantısı da yaşıyorum. Ne yapmalıyım? Yani bir şekilde yemek yiyip su içmem gerekiyor.
Regl döneminde su içme isteğim kesiliyor. İştahım da.
Cevapla