Okulda öğretmenlerin rapor kabul etmeme hakkı varmı?

Arkadaşlar boy kısalığı nedeniyle doktora gitmiştim ve raporu hocaya götürdüğümde hoca "Bir daha bu konuyla ilgili rapor getirirsen kabul etmeyeceğim" dedi. Bende bugün yine boy kısalığı nedeniyle başka bir doktora gidicem ve okula gitmedim , şansıma da sınavı kaçırdım. Sınava almama gibi bir hakkı varmı? Rapor alırım onda bir sıkıntı yok arkadaşlar sizce ne yapmalıyım? Rapor kabul etmeme , Raporu getirdiğim halde sınava almama hakkı var mı bu arada lise sondayım.
Okulda öğretmenlerin rapor kabul etmeme hakkı varmı?
Cevapla