Arkadaşlar heyet raporumu okul kabul etmiyor böyle bir hakkı var mı?

Arkadaşlar lise son sınıfım. Devamsızlık hakkımı (özürlü-özürsüz) dibine kadar kullanmış bulunmaktayım. Şu an taş düşürdüğüm için 30 günlük heyet raporu aldım. Yanlız okul kabul edemeyiz sınıfta kalırsın dedi. Özel ders hocama sordum öyle bir dünya yok kabul etmeme gibi bir lüksü yok diyor ısrarla. Kendisi de bir okulda öğretmen bilgisiz biriside değil. Yarın okula gideceğim tekrar raporumu sunacağım. Sizce ne demeliyim. İşin aslı nedir bilen var mı?
Arkadaşlar heyet raporumu okul kabul etmiyor böyle bir hakkı var mı?
Cevapla