Hoca şikayetinde dekanlığa mı yazılır yoksa müdürlüğe mi? Bir de dilekçeyi okula mı vermeliyim?

Acil cevap arkilerrrr

Hoca şikayetinde dekanlığa mı yazılır yoksa müdürlüğe mi? Bir de dilekçeyi okula mı vermeliyim?
Cevapla