Milli eğitim bakanlığına şikayet etsek hoca ceza alırmı?

13 yaşında bir kızım var 7. sınıfa gidiyor ergenliğe girdiği için haliyle biraz süslü okula giderken makyaj yapıyor çok abartmadığı sürece karışmıyorum genelde eteğinide terzide kestirdi ben çocuğum nasıl mutluysa öyle yaşamasına izin veririm çok büyük yanlış yapmadığı sürece her ailenin tutumu farklı çocuk yetiştirmede sınıf öğretmenleri sürekli kızımı uyarıyor beni zırt pırt arıyor bu tarz boş meselelerden kızım gayet uyumlu hiç kavgacı değil takmış saçına makyajına eteğine sınıfta öyle rezil çocuklar varki hergün kavga gürültü benim çocuğumu çatlak kafasına takmış. Dün okuldan geldi kızım ağlaya ağlaya kadın bir sürü hakaret etmiş sınıfın ortasında fiziksel bir şiddet yok sözlü şiddet var demiş böyle geliceksen hiç gelme okula aptal sen bu kafayla gelsen ne gelmesen ne bu kafayla hiç bir halt olamazsın demiş kızım geldi eve anlattı bana okulu bırakmak istediğini söyledi ben olmaz dedim eğer çok sıkıldıysan gelecek yıl okulunu değiştiririz bir sürü ağladı bu kadını milli eğitim bakanlığına şikayet etsem bir ceza alırmı ya da ceza almasa bile çenesini kapayıp haddini bilirmi biraz?
Milli eğitim bakanlığına şikayet etsek hoca ceza alırmı?
Cevapla