Hukuk fakültesi 2. sınıf 2. öğretimim, okuldan nefret ediyorum. Hayal ettiğim şehirde değilim. Sen olsan napardın?

matematiğe aşık birisiyim, yeniden sınava hazırlanmak zorlamaz. ayrıca üni 2. sınıf olmama rağmen bir ay sonra daha yeni 19 yaşında olacağım. yani yaş problemim yok
kesinlikle yeniden sınava girerdim
hukuk fakültesini bi' şekilde bitirirdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
aktif
Hukuk fakültesi 2. sınıf 2. öğretimim, okuldan nefret ediyorum. Hayal ettiğim şehirde değilim. Sen olsan napardın?
Cevapla