Okulumu sevmiyorum. Nakil olmak doğru olur mu, akıl verin lütfen?

Arkadaşlar okuduğum okuldan memnun değilim. Okulla kendimi bir tutamıyorum, sanki okul ile çok alakasızım. Okulda hiç beğenmediğim türden insanlar var alakasız, kalitesiz ne diyim. Hergün onları görmek yüzlerine bakmak artık beni sinir ediyor. Okulum başta kaliteliyken bir anda bir baktım. Kalitesiz insanlarla dolmuş.Üstüne eğitimle alakaları bile yok nerdeyse hepsinin.Öğretmenlerim de iyi değil. Başka bir yere geçmem için sınırlı günlerim var, ama bir türlü karar veremiyorum. Sizce bu karar doğru olur mu, kendi geleceğim için?
Okulumu sevmiyorum. Nakil olmak doğru olur mu, akıl verin lütfen?
Cevapla