İstediğim bölümdeyim ama işkence çekiyorum üniversite çok sıkıcı gergin şehir de öyle bırakmak istiyorum sınıfı geçlimiyo napiyim?

Çok sıkıldım artık
İstediğim bölümdeyim ama işkence çekiyorum üniversite çok sıkıcı gergin şehir de öyle bırakmak istiyorum sınıfı geçlimiyo napiyim?
Cevapla