Onlar transeksuel. ameliyatsiza travesti deniyor. Veya vucudunu degistirmedigi halde kadin hissedenler de var iste bunlarin tumune trans yani transgender deniyor
Azicik erkek ol. Biraz daha mutlu olacaksin. Bu sekilde oldun degismeyecek. Ruhun yanlis yerde anliyorum ama bu degismeyecek sen degisti zannedeceksin sadece
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Ne isterse onu yapar.
Ameliyat oldun mu ki?
Hayir.
Benim bildiğim ameliyat olanlarına deniliyordu. Ondan sordum.
Onlar transeksuel. ameliyatsiza travesti deniyor. Veya vucudunu degistirmedigi halde kadin hissedenler de var iste bunlarin tumune trans yani transgender deniyor
Hm.. Anladım gibi/sayılır :) Hangi bölüm okuyorsan bölümünden bir iş yap bence.
hangi mesleği isterse onu yapabilir
Sen her isi yaparsin yadirgayan olmaz
Kafelerde garson ol.
Trans halimle? Cafelerden transları kovuyorlar ne garsonu :/
İzmir degil mi orasi?
İzmir'de yasayamam orada beni taniyan cok kisi var. Herkese kendimi aćıklamaktan yorulurum.
Erkek ol o zaman
Erkek degilim nasil erkek olayim? Bildigin bir sihir varsa yapalim?
Cemil ipekci gibi erkek o. Tarkan gibi erkek ol.
Erkek gibi gorun erkek gibi yasama diyorum..
O zaman da mutlu olamayacagim?
Simdikinden daha mutlu olacaksin. Emin ol buna.
Hayir. Eskiden mutsuzdum. Vucudumu kadin yapinca mutlu ooldum.
Olmadin mutlu falan. Vucudunu kadin yapamazsin boyle bi' sey mumkun degil..
Kendini kandiriyorsun
Yoo kandirmiyorum:) bence biraz haddini bil.
Bana ne yapmam gerektigini soyleme sakin. Ne halin varsa gor.
Dedigimi tavsiyemi dinlemiyorsun. Olani soyledigimde agzindan cikani duymuyorsun..
Azicik erkek ol. Biraz daha mutlu olacaksin. Bu sekilde oldun degismeyecek. Ruhun yanlis yerde anliyorum ama bu degismeyecek sen degisti zannedeceksin sadece
yurtdısında yaşasan senın ıcın daha rahat olur
Tornacı, tamirci, fırıncı ustası, pompacı
translar oyunu neden hdp ye verir :D
adaylığını koy kabul etmezlerse daga çıkarsın :D eşşekler rahata kavuşur :D alkislarlayasiyorum.com/.../hdpnin-travesti-adayi-asya-ozgur
Ctrl+V
Ne güzel düşünüyosun helal olsun sana😄👍
Bende biseksüelim Lgbt !
Osmanbey'e çık.
O ne
üzülmeyin lütefn :(
:/ canimsiniz
niye sne mi yapacan