Okuldan geldikten sonra uykulu ve yorgun modumdan nasil arınabilirim
Uyu demeyin. Zaten tek yaptigim sey uyumak ve islerim cok aksıyor
Uyu demeyin. Zaten tek yaptigim sey uyumak ve islerim cok aksıyor
Uyuma. Bazı günler uyumuşsan beden alışmıştır başlarda zor olur ama alışırsınher gün aynı saatte yat ve kalk. Ve okuldan gelince hemen Yemeğe abanma uyku getirir.
bir iki gun okuldan geldikten sora birseylerle ugras biraz zorluk cekersin ilk gunlerde ama sonra alişiyorsun artik uyuma ihtiyaci duymazsin
Duş almayı dene, ekşi bir şeyler içmeyi ya da
Cevap
5Cevap
Bende öyleyim malesef daha uyumaktan başka çözüm bulamadım 😔
Biraz egzersiz biraz kahve ve az da üşü geçer.
sade nescsfe iç sekrsiz ama
dans et
Kahve iç.
kolalı kahve iç
Kahve
Uyuyarak 😊
işte o cevap..
Kahve ic
S*k*ş :-D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar