Bipolar bozukluk anestezi teknikeri olmaya ve devlet hastanesinde çalışmaya engel mi?

Bipolar bozukluk hastasıyım, anestezi teknikeri olmak için engel mi, yani devlette çalışabilir miyim? Doktorum gece vardiyalı olan hiçbir işte çalışmayacağımı söyledi, bir sorun olur mu?
Bipolar bozukluk anestezi teknikeri olmaya ve devlet hastanesinde çalışmaya engel mi?
Cevapla