Annem OKB hastası, yıllardır annemle sorun yaşıyoruz, hem hastalığı olsun hem kendi kişiliği olsun hiç sağlıklı bir anne oğul ilişkimiz olamadı. Arkadaşlarıma, çevreme baktıkça onların anneleriyle olan ilişkileri içim sızlıyor, artık anneme karşı bir şey hissedemiyormuşum gibi geliyor, ne kadar çabalasam da olmuyor. Cumartesi günü YKS'ye gireceğim ve bu akşamki ufak bir tartışmadan dolayı çok ağır laflar etti, takmamaya çalışıyorum ama çok ağır konuşuyor, insanın çok gücüne gidiyor, bu süreçte bana moral vereceğine bu yaşattıkları… Yıllardır annemin hastalığı ve kişiliğiyle çok mücadele verdim, sorunu defalarca kendimde aradım, artık çok yoruldum, konuşacak kimsen olmadığı için içimi dökmek istedim sadece…
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer