Annemle yaşadığım şeyler içimi çok sızlatıyor?

Annem OKB hastası, yıllardır annemle sorun yaşıyoruz, hem hastalığı olsun hem kendi kişiliği olsun hiç sağlıklı bir anne oğul ilişkimiz olamadı. Arkadaşlarıma, çevreme baktıkça onların anneleriyle olan ilişkileri içim sızlıyor, artık anneme karşı bir şey hissedemiyormuşum gibi geliyor, ne kadar çabalasam da olmuyor. Cumartesi günü YKS'ye gireceğim ve bu akşamki ufak bir tartışmadan dolayı çok ağır laflar etti, takmamaya çalışıyorum ama çok ağır konuşuyor, insanın çok gücüne gidiyor, bu süreçte bana moral vereceğine bu yaşattıkları… Yıllardır annemin hastalığı ve kişiliğiyle çok mücadele verdim, sorunu defalarca kendimde aradım, artık çok yoruldum, konuşacak kimsen olmadığı için içimi dökmek istedim sadece…

Annemle yaşadığım şeyler içimi çok sızlatıyor?
Cevapla