Annemden gördüğüm zulmü unutamıyorum, bunu yaşayan tek insan ben miyim?

Aklım yetti yeteli her gün annemden zulüm gördüm. Çocukken aşırı çok döverdi oklavadan parmağım yamulmuştu ama hakaretleri dayaktan daha beterdi. Hala her gün bağırmaya hakaret küfretmeye devam ediyor o bir hasta ama kimse benim yanımda durmadı.
Çocukluğumuzda açılan yaralar asla kapanmaz mı?
Annemden gördüğüm zulmü unutamıyorum, bunu yaşayan tek insan ben miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Bir insanın hem annesi hem babası kötü olur mu ya
Annemden gördüğüm zulmü unutamıyorum, bunu yaşayan tek insan ben miyim?
Cevapla