Annemle çok kötü kavga ettik çok vicdan azabı çekiyorum?

arkadaşlar annemle çok kötü kavga ettik. geldi bana vurmaya başladı. o vurunca bende sinirlendim kolunu tuttum sıktım. sonra daha da sinirlendi beni dövcen diye daha çok vurmaya başladı. ben de sinirden daha çok sıktım. sonra boğazımı falan sıktı. kolumu tırnakladı. baktım kolunu tuttuğum yer küçük morluklar olmuş. benim de bacağım morarmış. vicdan azabından mahfoluyorum. keşke ellerim kırılsaydı da sıkmasaydım. her gün ağlamaktan kahroldum. bu vicdan azabıyla napcam ben? gittim özür diledim gönlünü almaya çalıştım ama vicdan azabından nasıl kurtulcamm?

Güncellemeler
+1 yıl
napıcam ben
Annemle çok kötü kavga ettik çok vicdan azabı çekiyorum?
Cevapla