Annemle çok fena kavga ettik pişmanım?

Annemle çok fena kavga ettik. Bundan sonra ne sen benim annemsin ne de ben senin çocuğunum dedim. Annem de artık yüzümü goremeyeceksin dedi evden çıktı gitti. Akşam bir saatliğine geldi. Özür diledim ben hastanelik oluncami aklın başına geldi dedi barışmadı. Nasil barisabilirim?
Annemle çok fena kavga ettik pişmanım?
Cevapla