Çocukluğumda çok zorbalık yapardı çok şiddet uygulardı sebepsiz yere çok baskıcıydı artık 19 yaşıma geldim beni dövemiyor ama psikolojik baskı yapıyor her şeyime karışıyor yalnız banada değil babamada karışıyor sürekli huzursuzluk yaratıyor her şeyimize karışıyor aldığımız şeye çıktığımız saate ama kendisine karışılmasını hiç istemiyor o istediği saat çarşıya gider sorun olmaz ama ben veya babam gittiği zaman hemen kavga çıkarıyor. Artık anne bile demek istemiyorum ona eve geliyor hoşgeldin bile demiyorum dersemde zorla diyorum bazen sesleniyor bilerek cevap vermiyorum yüzüne bakasım anne diyesim bile gelmiyor yabancıdan farkı kalmadı gözümde. Ama bazen vicdan azabı çekiyor gibi oluyorum çünkü ilerde onla tamamen bağımı koparmayı düşünüyorum benden uzak olsun ama haketti ben napim
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bende anneme karşı kendimi suçlu hissediyorum. Benim annemde böyle baskıcı aşırı disiplinli bi kadın. Özellikle erkekler konusunda çok hassas buluşmamı görüşmemi istemiyor ama ben üstüne bir de erkeklerle birliktelik yaşadım. Utanıp sıkılıyorum üzgünüm. Ama o bu kadar baskıcı olmasa belkide yapmazdım ebeveynler çok değişik.
Evet doğduğun ev kaderdir derler bize ne geldiyse biz ne haldeysek hep ebeveynlerimiz yüzünden biz onların eseriyiz yaşıtlarıma bakıyorum geziyolar tozuyolar eğleniyorlar ben evden çıkamıyorum baskıcı annemin yüzünden iyice sinirlerim oynuyor artık aklımı kaybetmek üzereyim
Ben de senin gibi diyordum. Ama dışarısı tehlikeymiş, ne kadar açılırsan o kadar kullanılıyorsun. Evde olman daha iyi kendini geliştir mutlu et kendine yetmeyi öğren bunlar güzel şeyler. Keşke ben de annemin disiplinine baskısına aykırı olup erkeklerle aşırıya kaçmaktansa annemi dinleyip dizimi kırıp otursaydım. Eğer ahiretine önem veriyorsan ve cidden kandırılmaya müsaitsen çok açılma derim. Tabiki arkadaşlarınla görüş güvendiğin insanlarla buluş ama her şeyi düşünerek yap :) anne bu sonuçta 9 ay karnında taşımış var bi bildiği. 😊
Çok haklısın teşekkür ederim 😇. Dışarısı tehlikeli ama ben öyle sosyal biri değilim konuştuğum tek tük insan vardır ya da yoktur. Hiç kötü alışkanlığımda yok. Kulaklığımı takıp şarkı dinleyerek yürüyüş yapmak istiyorum spor yapmak istiyorum ama her zaman izin vermiyorlar deliriyorum. Arkadaşlarım çarşıdan hep hikaye paylaşıyor sevgilileriyle hep fotoğraf çekiliyor ben evden anca film izliyorum ona bile kavga çıkıyor. Ahiretim önemli tabiki bilincim yerinde şükür ama tek isteğim arkadaşlarım gibi sosyal olabilmem. Üstüme çok baskı uyguluyor annem herkes annesiyle dertleşiyor arkadaş gibi hep ben annemi hayatımdan nasıl silebilirim onu düşünüyorum :( yani analık hakkıda var ama burnumdan getirdi bazen keşke annem olmasaydı diyorum
Seni o kadar iyi anlıyorum ki. Henüz 19 yaşındayım sende 15-16 yaşlarımı gördüm. Ben de senin gibiydim. Ama böyle aykırı davranarak kırdım annemin tabularını. Belki sende biraz sesini çıkarsan annen alışabilir yavaş yavaş :)
Ya evin reisi bile o babam bile laf söylemiyor buna kavga çıkarmasın diye alttan alıyor annem sinir hastası ilaç kullanıyor tüm herkes ilaç kullanınca iyileşir benim annem daha çok deliriyor valla anlamadım hiç. Zaten üniversite var yakında ayrı eve çıkıcam o zaman kurtulucam bundan ben konuşuyorum ama benim annem seninki gibi değil benden uzak olun diyip duruyor size bakamıyorum sizi gördükçe sinirlerim atıyor kaçıp uzaklara gidesim geliyor diyo babamda sabrediyor ama babamıda nereye kadar tutucam bilmem ben istiyorum korona bulaşsında ölsün babamda kurtulsun bende kurtulayım
Öyle deme canım. Çok haklısın anneler çoğu zaman gergindir yılların yorgunluğunu taşır. Ama seni içten içe seviyordur eminim ben. Sen yine de hayallerini gerçekleştirmeye bak ve ne olursa olsun gülümse
Ya seviyor diyorsunda böyle sevgi yerin dibine batsın bu kadarda baskı olmaz ki çocukkende çok şiddetini ve zorbalığını gördüm hep babama kızardı başkalarına kızardı acısını hep benden çıkarırdı şimdi dövemiyor ama elinden geldiğince psikolojik baskı yapıyor yani her dakika cehennem oluyor benim için. Şu anlık tek hayalim ayrı eve çıkabilmek yalnız kafayla gerçekten uzun bir sessizliğe kafa dinlemeye ihtiyacım var çok daraldım.
Her insan iyi ebeveyn olamıyor maalesef. Ama herkese ve her şeye rağmen ayakta durup hayallerini gerçeğe çevirmeni çok isterim. Bunu yaptığında annen seninle gurur duyup belkide pişman olacak. Sen yine de saygını koru, sakin kal ve hiç cevap verme. Allah sakinlik sabır sükunet versin annene inşallah, yazmak istersen yazabilirsin 😊
Haklısın canım çok teşekkür ederim amin Allah razı olsun ☺️ bilmiyorum nolursa olsun ayakta durucam bunların yüzünden geçmişim hep sorunlu geçti ama iyi bir gelecek yaşamaya hakkım var destek olduğun için çok sağol dertleşmeye ihtiyacım vardı.
Benimde hiç arkadaşım yok, böyle hemcinsimle konuşmaya yabancıydım epeydir. Bana da iyi geldi doğrusu. Allah senden de razı olsun. 😊
Amin teşekkür ederim 🙂. Dertlerimi dinleyecek kimse olmuyor normal arkadaşlarım bile dinlemiyor hatta söylemek istemiyorum bile dalga geçmesinler benimle diye şimdi biriyle böyle dertleşince gerçekten kendimi iyi hissettim dertleşmek ve konuştuğun kişinin seni anlaması çok iyi bişey
Kimseye zayıf noktalarını anlatma boşver anlasalar bile anlatma bir gün seni ordan vururlar. Yaşadım çok iyi biliyorum. Hangi şehirdesin bu arada seni de çok tuttum kusura bakma
Hayır asıl sen kusura bakma bu saatte bana yazıyorsun benim sorunlarım yüzünden gerçekten teşekkür ederim. İşte o yüzden güvenemediğim insan yok diye söyleyemiyorum hepsi kendi kafasında hareket ediyor anca canımız sıkılınca buluşabilirsek buluşabiliyoruz o kadar ayda yılda bir oda. Sakaryadayım ben sen hangi şehirdesin.
Ne demek dediğim gibi bi şeyler paylaşmak benim için de çok iyi oldu😊 İstanbul. Keşke aynı şehirde olsaydık bana da bi nefes bi kız kardeş olabilirdin belki🥲
İstanbul çok uzak değil bizimkiler bazen orayı gezmeye gidiyor bende en son geçen sene gelmiştim oraya ayasofyaya falan gitmiştik. Eğer istersen arkadaş olabiliriz dertleşebiliriz benimde internetten tanıdığım ilk arkadaşım olursun 🙂 valla kendi derdimi kimseye anlatamıyorum içime at at patlayacaktım bugün ilk defa biriyle dertleşiyorum burada hem birbirimizin derttaşı oluruz istiyorsan tabi dertleşmek iyi geliyor 🙂
Tamam canım seni nasıl bulabilirim? instagram kullanmıyorum Twitter hesabın var mı ordan numaramı yollayayım☺️
Üzgünüm aşko twitter kullanmıyorum en iyisini yapmışsın bende kullanmıyorum ama benim sebebim farklı tanıdıklar akrabalar yüzünden hesabımı kapatmak zorunda kaldım ve gönderi falan atıncada annem yine kavga çıkartıyordu. Vakit geçirmek için bu aralar KS deyim istersen sana istek atayım burdan konuşalım 😊
Olur tabiki :)
Gönderdim 🙂
benim annemi anlattın yalnız benim annemin yaptıklarının yanında hçbişey seninki
Anne terörü yaşayan tek ben değilmişim demek gerçekten insanı çok bunaltıyor bazen intihar edesim bile geliyor ama sabrediyorum ayrı eve çıkmak için
dogururken başkasının çocuguyla karışmış olmasın ( beni başkasının vocugu sanıyo) diyen anneden bahsediyorum
ergenlik dönemimde yüzünde çıkan sivilceler yüzünden bana etmediği hakareti bırakmadıgı anneden bahsediyorum senin sivilcelerine millet bakınca tiksinir yemek yiyemez diyen anne
herkesin onunda ay sen daha once mantar oldun senin yaptıgın yemegi yiyemem tiksinirim diyen şereffsiz anneden bahsediyorum
yaşadın mı bunları he?
bnce annenin kıymetin bil
Yaşamadım ama gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum senin kadar olmasada bende hep baskı altında şiddetle zorbalıkla büyüdüm hep babama kızardı beni döverdi çocukken eve misafir gelirdi misafirin lafına gıcık olurdu beni döverdi okulda sınavlarda bile düşük not almaktan korkardım sürekli hocalarımla konuşur düşük not aldığımı ya da hakkımda şikayet olduğunu öğrenince okulda herkesin ortasında döverdi bende nefret ediyorum belki ağır küfürler hakaretler duymadım ama yaptığı psikolojik baskı keşke küfür etseydi dedirtiyor. Yinede sanada allahtan kolaylıklar dilerim gerçekten cahil sinir hastası ebeveynlerle yaşamak çok zor
sadece şiddet görmedim anneden onuda çocukken babadan gördüm kapatıp beni odaya annem elinden zor alırdı adetken bile dövmüşlüğü var babamın ikisinde sevmiyorum ne anne babalar var görüyorum içim hep hasret dolu. bazen diyorum ki hakeden evlat sahibi olsun her ruh hastası bunu haketmiyor ☹️
Yazık gerçekten yazık bende en kötü durum bende diyordum daha kötüleri de varmış. Belki anneden babadan o şefkati göremedik o ilgiyi göremedik ama çocuklarımız görecek bizden biz öyle ebeveyn olmayacaz inşallah.
Çok takmamaya çalış onlar yaşıtın değil
Haklısın kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ama kendime engel oldukça kadın daha çok üstüme geliyor hep geri laf söylüyor ters laf söylüyor
Takma boşver ben taktım kısa reaktif psikoz geçirdim. İnan bsna değmex
Geçmiş olsun gerçekten onlar yüzünden bizim sağlığımız bozuluyor ya çok üzücü bir durum
Dediğim takmamaya çalış piskriatriste gidebilirsn ama ağır ilaç yazmamasını söyle bem şu an ilaç kullanmıyorum fakat doktorum çok ilgili sadece konuşmak için gidiyorum sen de git çok iyi geliyor bana cuma da rendavum var 🙏🏻
Haklısın ya düşününce bile psikolojimin yıprandığını hissediyorum sinirlerim hep kabarıyor takmayım diyorum ama olmuyor sabaha kalkacam yine bişeyler söyleyecek yine tam unutmuşken beni delirtecek hep böyle oluyor psikologa gitmek isterdim ama evden çıkarken laf yapıyor tüm sosyal hayatımı engelliyor arkadaşlarımla bile yeri geliyor buluşamıyorum şimdi psikologa gitsem yine söylenecek neyin var diye iyisin doktorlara bile laf yapıyor bazen sen kullandığın ilaçların faydasını gördün mü senin durumunda benim ki gibimiydi
Ya benim ailem baskıcıydı. Durumumuz baya kötüydü. Babamın çok borcu var. Evde sürekli tek kaldım. Onlar hem yaşlı hem de köyde bahçe ekliyorlar. Aslında ilçede yaşıyoruz. Duruma göre köye geliyoruz. Benim çoğunlukla yalnız kalmak etkiledi. Sürekli evde olmak, parasızlık zor bş şey. Laptop a ihtiyacım varıd almadılar. Lens kullanıyordum eksiden almadılar. Gratise falan hiç gitmezdim. Durumunuz kötüydü ama başka şeylere harcama yaparlardı. Evde çok iletişimsizlik vardı. Herkes aynı anda sofraya oturmaz hiç konuşmaz birbiriyle. Annemin de piskolojisi bozuk kimseyi eve almıyor. Benim arkadaşlarımdan kimse eve gelmemiştir eve istemiyor. Evde zaten eşyalar çok eski. Plazma televizyon bile yeni aldık eskiden tüplüydü televizyon. Sonra babam kendimi asıcam derdi borcumuz çok diye. Başka ailevi sorunum da var. Arkaşım hiç yok. Üniyi kazanmadım. Ona da taktım kafayı. 3. Kez sınava gircem. Kısa reaktif psikoz geçirdim. 6 gün sürdü. Olmayan şeyler görme ve duyma. Çok zor bi şey. Araba halisünasyonu görüdm ve ailemin ölümünü babamın kendisini astığını görüdm. Birilerinin peşimde olduğunu düşündüm. Günlüklerimin okunduğunu düşündüm. İlk başta ama rüya zannettim 3 gün hep hastanede acilde iğne yaptılar bana sakinleştirirci sorna doktor psikozdan şüphe etti piskriatri geldi soru sordu 2 saat serum sürdü. Ambulansla sevk edildim. 5 gün yattım işte ama şu an iyiyim Allah çoook şükür. İlaç da içmiyorum sana tavsiyem 1 hayatın var. Yeri geldiğinde gez de dolaş ailene hissettir bir birey olduğunu. Şimdi piskriatriste gidiyorum konuşmak için. O da bana diyor onlar yaşıtın değil. Sorunları çözmek senin elinde. Ben de lisede çok sosyaldim. Eve kapanmak iyi gelmedi. Yazın işe gircem sınavdan sonra. Ne olursa olsun Allah tan ümit kesikmez. İnan bana 6 gün yemek yemedim. Uyumadım Çok stres yapmışım. Bilgisayarlı tomografi çektiler temiz. Kan tahlili idrar temiz her şeyimi baktılar
Bu soruyu sorarken böyle bir cevap alacağımı bilseydim hiç sormazdım. Çok kötü bir dönem geçirmişsin Allah yardımcın olsun gerçekten üzüldüm benimkine dert bile diyemiyorum şu an. Sorumsuz ailen yüzünden düştüğün duruma bak gerçekten üzüldüm umarım şu an iyisindir toplamışsındır kendini. Şu an ayrı evde mi kalıyorsun yoksa onlarla mı. Hakkında hayırlısı olur umarım gerçekten Allah yardımcı olsun eğer yaranı falan deştiysem kusura bakma geçmişi sana hatırlatmak istemedim. Ne kadar zor bir dönem yaşadığını azda olsa tahmin edebiliyorum Allah bir daha yaşatmasın
Aynı evde kalıyoruz yok yaramı falan deşmedin zaten ben anlatmak istedim. Arada anlatmak da iyi geliyor. Ya dediğim gibi gez dolaş gençliğini yaşa ben de işe gircem yazın. Sınavdan sonra yani. Umarım oradan biraz arkadaş edinirim. Hem onlarla da gezerim. Her şey gönlünce olsun hiç ama hiç üzme kendini🌼
Çok teşekkür ederim seninde gönlünce olsun her şey istediğin gibi olsun umarım hiç zorluk yaşamazsın kalan hayatında 🤗. Sınava kadarda pek düşünmemeye çalış sınava iyi bir kafayla gir psikolojini bozma umarım istediğin işede girersin istediğin arkadaşlarınla dolaşır eğlenirsin bakarsın sevgilinde olur eski hayatını unutursun salma kendini 😇
Umarım canım herkesin genelde ailesiyle sorunu var ama bazen cidden kötü hissedebiliyor insan. Sen de dediğim gibi biraz açıl olmadı yazın işe gir. Bir şekilde hayatta sosyal ol. Benim annem de dediğim gibi piskolojik sorunları olan bir kadın. Eve arkadaşlarımı bile davet edemiyorum. Ama her şey yoluna girecektir 🙏🏻
Teşekkür ederim ☺️. Evden çıkarken kavga çıkarıyor annem bi de işe girmeme hiç izin vermez babamda bişey diyemiyo annemin baskısı altında yaşıyoruz. Ama yakında ayrı eve çıkıcam inşallah annem bu sefer kızamıyor üniversite için ama yinede söyleniyor. Bakalım gerçekten ne yapıcağımı bilmiyorum işe girmeme kızmazlar diye dua ediyorum gerçekten kendi ayaklarımın üstünde duracak yaştayım ama anneme anlatamıyorum. Senin hakkındada hayırlısı olsun gerçekten çok zor.
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!