Annemden nefret ediyorum yaptıklarından sonra ama bazen vicdan azabı çekiyorum?

Çocukluğumda çok zorbalık yapardı çok şiddet uygulardı sebepsiz yere çok baskıcıydı artık 19 yaşıma geldim beni dövemiyor ama psikolojik baskı yapıyor her şeyime karışıyor yalnız banada değil babamada karışıyor sürekli huzursuzluk yaratıyor her şeyimize karışıyor aldığımız şeye çıktığımız saate ama kendisine karışılmasını hiç istemiyor o istediği saat çarşıya gider sorun olmaz ama ben veya babam gittiği zaman hemen kavga çıkarıyor. Artık anne bile demek istemiyorum ona eve geliyor hoşgeldin bile demiyorum dersemde zorla diyorum bazen sesleniyor bilerek cevap vermiyorum yüzüne bakasım anne diyesim bile gelmiyor yabancıdan farkı kalmadı gözümde. Ama bazen vicdan azabı çekiyor gibi oluyorum çünkü ilerde onla tamamen bağımı koparmayı düşünüyorum benden uzak olsun ama haketti ben napim
Annemden nefret ediyorum yaptıklarından sonra ama bazen vicdan azabı çekiyorum?
Cevapla