Anneme karşı hem nefret hemde vicdan azabı duyuyorum ne yapmalıyım?

Gerçekten ikisi bir arada olmaz diyeceksiniz ama oluyor ne yazık ki şimdiye kadar hep annemden gerek şiddet gerekse psikolojik baskı ne varsa hepsini gördüm yaşıtlarımın hiç düşünmeden rahatça korkmadan yapabileceği şeyleri ben 19 yaşında olmama rağmen acaba annem kızıcak mı kavga çıkarıcak mı diyerek yapıyorum hatta yapamıyorum kısıtlanıyorum. Kendisi çok geçimsiz ve huzursuz biri ne yaparsak yapalım olmuyor suyuna bile gitsek olmuyor ne yapsak kendimizi beğendiremiyoruz habire bit yeniği arıyor onun yüzünden toplumdan uzak özgüvensiz umudunu yitirmiş dışlanmış hisseden ve toplumdan kaçan kendine inancı olmayan bir birey oldum insan içine çıkamıyorum iki kelime edemiyorum kelime telaffuzu ederken zorlanıyorum insanlarla konuşurken sorun yaşıyorum unutkanlık odak anlama ve öğrenme gibi zorluklar yaşıyorum bu yüzdende okulda başarısızım hiçbir şey yapamıyorum anlamıyorum düşük alıyorum artık yürürken bile dengesizlik yaşamaya başladım vücudumda titremeler oluyor hep hiç durduramıyorum ki bunlar sadece aklıma gelen problemler. Bakıyorum yurt dışında insanlar ailesiyle sorunsuz anlaşıyor bense sürekli annemi düşünmekten kendimi bile düşünüyorum hatta en kötüsü onun bu hareketleri yüzünden mental ve fiziksel olarak problemler sorunlar yaşamam. Belki yurt dışında doğsam şu an okulumu dereceli bitirebilecekken böyle bir toplumda doğduğum için değil okulda başarılı olmak insanlarla konuşurken bile bazen kekeme konuşuyorum. Sizce annemden nefret etmekte haklı mıyım. Bir yandan da vicdan azabı çekiyorum kendisi herkesle kavga ediyor kimseyle anlaşamıyor herkesi kendisinden uzaklaştırıyor diye falan ama gerçekten artık intiharı bile düşünüyorum sizce ne yapmalıyım. Kendisi sinir hastası ilaç kullanıyor bazen hastalığına versemde aslında bunları kendi bilinciyle yapıyormuş gibi geliyor kafa yapısıda çok farklı onun yani..
Anneme karşı hem nefret hemde vicdan azabı duyuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla