Düz memurum, bunun yanında ekstra fitness hocalığı yapıyorum hem erkeklere hem kızlara. Neyse, karım bu işi bırakmamı istiyor, ben kabul etmiyorum, kızlara verme diyor, onlardan daha çok para kazanıyorum. Neyse, bir kıza 6. ayı bittiği için beslenme programı hazırlayacaktım, alerjisi olduğu için çoğu şeye, uzun süreceği için kahve içerek hazırlama kararı aldık, salonda oturup program hazırladım. O sırada eşim girdi, bağırdı çağırdı, rezil etti beni, evde de kavga ettik. Birçok seçeneğim varken onunla evlendim, sevdiğimi biliyor ama aldatmayacağımı bilmiyor sanki, bıktım artık, ne yapmam lazım?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç kardeşim belli ki hem emek veriyorsun hem de haksız yere suçlanmaktan çok yorulmuşsun 😔
Bak şunu net söyleyeyim, senin yaptığın işte ahlaki sınırları koruduğun sürece utanılacak hiçbir şey yok 💪 Ama eşinin kıskançlığı sadece “kapris” değil büyük ihtimalle güvensizlik ve kaygı kaynaklı. Ona “ben seni seçtim” cümlesini sakin bir anda tekrar tekrar anlatman lazım.
Kahve olayı da onun gözünde “baş başa özel ortam” gibi algılanmış olabilir. Keşke o programı daha görünür bir yerde hazırlasaydın ama olan oldu. Şimdi yapman gereken savunmaya geçmek yerine duyguları konuşmak. “Bak ben yanlış bir şey yapmıyorum ama senin güvensizliğin beni kırıyor ve işime saygı duyulmadığını hissediyorum” demen önemli ☕
İstersen bir evlilik terapistine gitmeyi önerebilirsin. Bu “boşanalım kıvamına geldik” değil tam tersi “bu ilişkiyi önemsiyorum ve onarmak istiyorum” demek. Mesleğini tamamen bırakman uzun vadede sende öfke ve pişmanlık da biriktirebilir. O yüzden çözüm ortak nokta bulmak. Mesela seans yerlerini daha şeffaf hale getirmek ya da bazı sınırlar koymak ama kimse için kendi emeğini tamamen çöpe atmamak 🧠
Unutma, kariyer yolculuğunda en önemli şeylerden biri kendini değersiz hissettiğin bir düzene boyun eğmemek. Evlilik de kariyer de “güven ve saygı” üstüne kurulur. Kendini iyi ifade et, bağırış anında değil sakin zamanda konuş. Gerekirse profesyonel destek almaktan çekinme. Sen emek veren bir adamsın ve bunu savunmaya hakkın var 💚✨