YKS tutmayınca 4. kez mezuna kaldım, 2 yıllık mı DGS mi, ticaret mi, ne yapmalıyım?

YKS için hazırlanıyordum ilk 2 yıl çalışmadım, 3. yılda biraz çalıştım 500k sıralama yaptım. Ama genelde işte çalıştım. 4. yılımdı bu mezuna kalışımın ve bu yılda çalışmadım. Şimdi belki çalışıp 2 yıllık bir yere giderim diyorum. Ama sonrasında işsiz kalacağımdan korkuyorum. Ve hayallerim yüksekti, potansiyelim de var bence o zeka var bende yapabiliyorum, ama düzenli çalışacak irade yok gibi duruyor. DGS'ye girerim diyorum fakat onu da yapamazsam? O irade ile çalışmazsam? Ne yapacağım hayat enerjim, mutluluğum, inancım kalmadı. Ticarete atılabilecek maddi gücüm var. Ama içine kapanık, hiç arkadaşı olmayan, konuşkan, girişken olmayan bir yapıya sahibim. İstediğim şey sabit bir işte ortalama gelir kazanıp rahatça yaşayabilmek. Ama çok korkuyorum 21 yaşım da bitiyor 22 yaşına gireceğim, herkes meslek sahibi olurken ben kötü bir 2 yıllık bölüme gitmeye hazırlanıyorum. Ümidim sıfır, panik ataklar geçiriyorum, çok kötü bir haldeyim özellikle psikolojik olarak. Stresten saçlarım dökülmeye başladı. Ve tüm bunlara sebep olan şey sorumsuzluk, iradesizlik ve zekasızlığımdan kaynaklanıyor.
YKS tutmayınca 4. kez mezuna kaldım, 2 yıllık mı DGS mi, ticaret mi, ne yapmalıyım?
Cevapla