4. kez mezuna kalmayı düşünüyorum, ne yapmalıyım?

3 kez denedim ve çok iyi bölümler gelmedi bende açıköğretim fakültesinden 2 yıllık bir şey yazdım onu okuyorum şu an ama sürekli eksik hissediyorum, aşırı kötü hissediyorum. Ileride güzel bir bölümden mezun olarak kendimi tanıtmak istiyorum.

Tekrar sınava hazırlanıp girmeli miyim? Düşünceleriniz nedir?

4. kez mezuna kalmayı düşünüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla