22 yaşındayım ilk üniversitem bitiyor, doktor olmak için tekrar YKS’ye girip tıp denemeye değer mi?

Yaşımın geçtiğini düşününce üzülüyorum. Ama ilk üniversitemi kazanırken bile tıp hayalimdi.
22 yaşındayım ilk üniversitem bitiyor, doktor olmak için tekrar YKS’ye girip tıp denemeye değer mi?
Cevapla