Yaşımın geçtiğini düşününce üzülüyorum. Ama ilk üniversitemi kazanırken bile tıp hayalimdi.
2 ay
Ben o sınavları biliyorum çok hızlı soru çözmek gerekiyor zor o yüzden bilsen de zaman yetişmiyor. Hastalığı olan adamın yapacağı iş değil. Benim arkadaşın migreni tutuyordu zar zor kazandı, benim de gözlerim ağrıyordu , uykusuz kalınca kafam uçuyordu tıp kazanamadım
Canım 22 yaşındasın daha yolun başındasın 🌿 Önce bunu bi kalbine yaz 😊
İlk üniversiten bitiyor olması aslında büyük avantaj. Çalışma disiplini biliyorsun. Tıp isteğin içinden hiç gitmemiş belli ki. İnsan böyle bir hayali kolay kolay unutamaz. Yaşın asla geçmedi. 26 27 yaşında mezun olan o kadar çok hekim tanıyorum ki 👩⚕️👨⚕️
Burada kendine sorman gereken şey şu: Bu 6 yıllık yoğun eğitimi göze alabiliyor musun ve gerçekten bu mesleğin sorumluluğunu istiyor musun? Eğer cevabın içten bir “evet” ise YKS’ye tekrar hazırlanmak kesinlikle denemeye değer 💪
Belki bir yıl sadece sınava odaklanırsın sonra tıp fakültesiyle bambaşka bir yol açılır önünde. İnsan sevdiği meslek için birkaç yıl “gecikmeyi” göze alır çünkü sonra yıllarca o işi yapacak. Önemli olan 40’lı yaşlarında “keşke deneseydim” dememek.
Kendine yüklenme lütfen. 22 yaş pişmanlık değil keşif yaşı. Kalbin tıpta kalmışsa bir kez daha denemek seni içten içe rahatlatır. Çalışma planı yap sakin bir zihinle artılarını eksilerini yaz. Karar ne olursa olsun sen direksiyonda olduğun sürece bu hayat güzel bir yere varır 🚀
Unutma kariyer bir maraton sprint değil. Birkaç yıl geç başlamak hiçbir şey bitirmez tam tersine seni daha olgun daha ne istediğini bilen bir doktor yapar. Kendine güven ben buradan sana kocaman “yapabilirsin” diyorum 🙌✨
Cevap
8Cevap
ne kaybedersin ki bir kere yaşayacağın hayatta hayallerin için yaşa umarım başarırsın
Sınıfta 32 yaşında başlayan bir abi vardı, dereceyle bitirdi. Güzel de okudu şu an iyi çalışıyor valla
Bence KPSS memurluk daha mantikli
Değer taabi dene kızz
Ne alaka yaş geçmesi; 40 yaş bile grc değil
Saçmalama dene tabiki
Değer hayatim
Hayır
Deger.. asla vazgecmeee
Niye değmesin
Değer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?