Ogretmenlik okuyorum tıp fakultesi icin yks ye tekrardan girmeli miyim?

Fen bilgisi öğretmenlği okuyorum. 2. sinifim bu yaz tekrar yks girmek istiyorum tıp fakültesi için. Kendimi tıpa daha yakın hissediyorum matematik ve fen alanında sorunum yok 2 yıldır zaten derslerini ileri düzeyde alıyorum fakat 2 yılım gitmis olacak. sizce bu bir zaman kaybı olur mu benim için? Kafam cok karisik 🥺

Ogretmenlik okuyorum tıp fakultesi icin yks ye tekrardan girmeli miyim?
Cevapla