Eczacılık 2. sınıfta tıp fakültesine geçmek için tekrar YKS’ye girmek mantıklı mı?

Sizce mantıklı mı bu kadar yılı yakmak?

Güncellemeler
3 ay
Kafan karıştl yarınız gece gündüz çalışman gerek diyor yarınız normal
Eczacılık 2. sınıfta tıp fakültesine geçmek için tekrar YKS’ye girmek mantıklı mı?
Cevapla