Içimde hep bir umutsuzluk var. O kadar çok hayranım ki bu mesleğe. Bu iş olmazsa hayatım boyunca çok mutsuz olacağımı biliyorum. Birkac yil mezuna kalmaya değer mi?😓😓😓
İnsanlar üstüme çok fazla geliyor...
İnsanlar üstüme çok fazla geliyor...
Mezuna kalınca üstüne pek bir şey eklenmiyor. Elinden geldiğince erken gitmeye çalış. Başarılar dilerim.
ekleniyo bence yaa
Cevap
4Cevap
Başka bölüm seçersen muhtemelen yıllarca işsiz kalacaksın. İş bulunca da çok az bir maaşa eyvallah diyeceksin
Hayatta hiçbir şeye degmiyor daha kısa sürecek bir şeyler seç
Başarıbileceğine inanıyorsan derslerin de iyiyse olur neden olmasın
Kendine güven yaparsın.
Kimseyi dinleme kendine güven sadece
Değer
Bi sıkıntım var. Deneme çözerken süreyi yetistiremiyorum. Cogunlukla matematikte. Bir soruya 2 dk verilmesi gerekirken bazen 10 dk da çözüyorum ya da hic bulamiyorum mecburen direkt çözüme bakıyorum. Her seferinde çözüme bakmakla olur mu ama?
geometri için branş denemesindeki sorular daha kaliteli degil mi sence de
üni okuyor musun ki su anda. yine mi giriyorsun
ne okuyosun peki. Soylemek istersen tabii. Sıkıyorsam özür dilerim
Anladım başarılar diliyorum
Yani bence doktor olma
niye
Doktorlara değer verilmiyor
Peki ne olayım, fikrin nedir
Mühendis ama iyi bit üniversitede tabii ki
ilgimi çekmiyor. Mühendisler türkiye de işsiz ve asgari ücretle çalışiyor cogu. Atama desen torpil
Ya ben öyle düşünmüyorum Boğaziçi mezunu kendini iyi yetiştirmiş biri işsiz kalmaz asgari ücret de almaz
Evet o doğru ama işte, sağlık alanında daha mutluyum
Peki... senin kararın tabii ki severek yaparım diyorsan ol tabii ki kazanabileceksen
Kac yasindasin
18 buçuk
Yaparsın ya
O zaman olma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?