Doktor olmak istiyorum ama yapamayacakmışım gibi oluyor. Birkaç yıl mezuna kalmaya değer mi?

Içimde hep bir umutsuzluk var. O kadar çok hayranım ki bu mesleğe. Bu iş olmazsa hayatım boyunca çok mutsuz olacağımı biliyorum. Birkac yil mezuna kalmaya değer mi?😓😓😓
İnsanlar üstüme çok fazla geliyor...
Doktor olmak istiyorum ama yapamayacakmışım gibi oluyor. Birkaç yıl mezuna kalmaya değer mi?
Cevapla