23 yaşındayım, bu yaştan sonra tıp fakültesi okumak mantıklı mı?

Yazılım mühendisliği bitirdim

Fakat mesleğimi pek sevmiyorum

23 yaşındayım, bu yaştan sonra tıp fakültesi okumak mantıklı mı?
Cevapla