23 yasina gelip hicbir sey beceremiyormus gibi hissediyorum, bu hayat nasil duzelir?

Ev işi desen beceremiyorum, annem memnun değil, şikayetçi, kendime bakayım desem yok, ders çalışayım desem yok, psikoloji desen yok, para desen yok. Ben bu dünyada ne bok yiyeceğim, ne yapacağım ya, her şey o kadar zor ki. Bir ara işe girdim çıktım onu da beceremedim. Evleneyim desem ne çeyiz var ne bir şey, acemiyim zaten, yeni doğmuş bebek gibiyim, hiç bir şeyi bilmiyorum. Ne yapacağım ben bu dünyada, yaşım 23. Asosyal olduğumdan mı, hep üzülüp kendimi geliştirmeye vaktim olmadığından mı böyle sizce, ne yapabilirim, bu hayat nasıl düzelir
23 yasina gelip hicbir sey beceremiyormus gibi hissediyorum, bu hayat nasil duzelir?
Cevapla