Açığa geçme şartlarını cok sağlamıyorum ama geçebilir miyim biraz kararsızım psikolojik acıdan zor durumdayım?

Okulumdan nefret ediyorum hem dersler hem de sosyal konuda... Zamanında 9. sınıfta yanlış arkadaşlık seçimim yüzünden kaç yıl oldu hâlâ cezasını çekiyorum. Okulda sosyalleşme değil mi arkadaşlarım var ama arkadaş olduğu şüpheli.

Ve matematik katiyen yapamıyorum... Sayısal hocaları çok zorluyor, kimya ve fizik. Açıköğretim zor mu bu derslerde kolay diye duydum ama. Başka okul yakınımda olmadığı için okul değiştirme durumu yapamıyorum maalesef. Çok şey var da ben sadece bu kadar yazabiliyorum baya doluyum çünkü.

Ancak baktığım kadarıyla sınıfta kalma diğer sorunlar falan bende yok.. Açığa geçemez miyim?

Açığa geçme şartlarını cok sağlamıyorum ama geçebilir miyim biraz kararsızım psikolojik acıdan zor durumdayım?
Cevapla