Herseyi evlenecegim kisiyle hayal ettim bu zamana kadar kimsenin elini bile tutmadim ama artik yasamak istiyorum ve duygusql boslugum kapanmiyor ne yapacagimi bilmjyorum ioerde esimin yuzune nasil bakacagim bilmiyorum benim yasimdakiler herseyi yasamis bense kendimden cok karsiyi dusunuyorum uzulmesinler diye ama hep uzulen ben oluyorum bundan sonra ne yapmaliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Nsnejejej
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Böyle kadınlarda var. Merak etme. Sen şu an yapman gereken işi bul.
Isimide vulmusum gibi kadinlar var ama duygusal olarak hissettigim bir sey yokki
Anlamıyorum
Türkçe yaz
Isimide bulmusum gibi oyle kadinlar var ama duygusal olarak kimseden birsey hissetmiyorum ki
Öyleyse ruhsal ortamını düzenle. Çünkü aklın cinsellikte olduğu için sevgi olaylarına bakamıyorsun kalp olarak sanırım. Bu yüzden yanlış karar vermen büyük hata olabilir.
Nasil duzenleyecegim peki
Bu cinsel açlığı kapatıp mantığını devreye sok.
Nasıl bir kadın istediğini düşün. Hayatın boyunca nasıl birisi ile yaşlanmak istediğini düşün. Huylarını düşün.
Öyle birisini bulunca evlen gitsin. Baktın kötü çıktı, boşan gitsin.
Cinsel acligimi kapatmak icin ilskiye girmem lazim evlenmek ve bosanmak bu kadar kolay seyler mi
Cinsel açlığı kapatmak kolay
Şap tüketmek işe yarıyor
Mastürbasyon yapmak yoruyor ama o da bıktırıyor
Ben düzgün bir evlilikten bahsediyorum. Durumun yoksa geçmiş olsun.
Durumum var durumum musait aday yok sadece
bu hayatta üzülen değilde üzen taraf olmak lazımmış demek ki
Oyle ama nasil yapiyorlar anlamiyorum ki yapmayi bile denedim olmadi yani
ben soruyu anlamadım
Simdiye kadar dogru insani bekledim ama hep uzuldum yani artik cogu seyi yasamak istiyorum ama pisman olmakda istemiyorum ne yapabilirjm
tamam anladım. gerek yok ki neden yaşamak istiyorsun bunlar bir anlık zevk ve eğer yaşarsan sonrasında pişman olacaksın. böyle durumlarda dini şeylerle ilgilen ya da evlenmek için ailen ile görüş senin için uygun birini bulsunlar. temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler temiz kadınlara nasip olacaktır. bunu hep hatırla
Zaten hep bu dusunce sayesinde ayaktayim ama duygusal vosluk olunca kendimi oraya sariyorum
kendine hobi edinebileceğin bir şeyler bul başka şeylerle kafanı dağıt.
Gercekten yapabilecegim hic bir sey yokmaal3sef
niye? okuyorsan okulla ilgili bilgilerini genişlet. çalışıyorsan işini geliştir. resim çiz, yüz , spor yap, yemek yapmayı öğren bir sürü aktivite var
Karantinadayim Şu an ve su telefin olmasa uyumaktan baska hic bir sey yapamam😅
o zaman ağla :D
Bak iste birde sen vur 😅
Gercekten 31 yasindamisin
yok 24
Hmm ne guzel istek atabilirim o zaman😅
at işe yarayacak mı bakalım :D sevgilim var ve kendisine çok aşığım :D
Ya bak iste banada boyle birsey lazim birine asik olmam lazim yaa cidden cok mu zor ya asik olmam
ulan ol o zaman ne kastın he :D
Olamiyorum ki kac yildir bu durumdayim haberin var mi
niye olamıyorsun?
Bilmiyorum bilsem ki heralde bu gidisle olamayaxagim
Bari hayatimi yasayayim diyorum o da gunah nasil olacak bilmiyorum
kanki ben seni anlamadım ama Allah yardımcın ola
Tesekkurler gercelten😊