Kasiyerlikte baskı, düşük maaş ve toplu istifa sonrası bu işte kalmaya değer mi?

Benle beraber toplam 10 kasiyerdik ve bu hafta müdür ve onlar arasında tartışma çıktı, tartışmayı da müdür başlattı sebebi de bizim kasa arkası ürünlerin satışını yapmamamız. Kendi adıma konuşayım ben genel olarak satış yapıyorum ama diğer kızlar bu aralar satış yapmıyordu. Müdür de bu hafta onlara kızdı saydıkça saydı, küfür etse yeridir yani. Bir de tehdit edercesine bu şekilde devam edilirse yollarımız ayrılır vs. dedi. Öğleden sonra tartışma iyice büyüdü, markette yüz yüze tartıştılar. Kızlardan biri en iyi satışı yapıyor, sattığı zaman 200-300 adet rahat bitiriyor, ben genelde 100-200 bazen 80-100 arası gidip geliyorum, diğerleri de iyice salmıştı 20-40 adet arası sattılar hep. Müdür de buna sinirlendi ve dün tartışma sonrası bir anda 5 tane kasiyer istifa dilekçesini yazdı. Benim de moralim bozuldu olanlara çünkü bana da bazen baskı yapıyorlar. Akşam oldu müdür bana kasa şefinle iyi satış yapan kızı geri çağırdım, gelirler dedi ama diğer 4 kişi işe gelmeyecek galiba artık. İş WhatsApp grubundan da çıkmamışlar ama kasa şefi günlük vardiyayı yazarken sadece 5 kişi yazdı hani o 4 kişinin adı da yoktu. 5 kişiyle nasıl vardiya dönecek, sürekli satış yapmaktan da yorulduk artık verdikleri maaş asgari ücret ama onun da acısını bizden çıkarıyorlar 😕
Kasiyerlikte baskı, düşük maaş ve toplu istifa sonrası bu işte kalmaya değer mi?
Cevapla