Aynı şartlarda daha fazla maaş için iş değiştirmeye değer mi?

İstanbul da 8 yıldır bir firmada çalışıyorum ve herkes o gitmez buradan görüşü hakim. şu an ki maaşım 8.250 TL. Aynı şartlarda maaş olarak 11 bin veren ve buradan daha az sorumluluk yükleyen bir yerden teklif aldım. Evime de ulaşımı daha rahat. 5-6 yıllık bir firma ve 7-8 kişi çalışıyorlar. Küçük bir yer. Adam bana yanındakileri idare edeceğimi ve koordine edeceğimi söyledi. şu an ki işyerinde de benzer işleri yapıyorum aslında. Sağlık biriminde yetkili benim ve herşeyi ben ayarlıyorum. Hatta oradan daha fazla sorumluluğum var burada. şu an ki yerimde ise 30 kişi çalışıyor toplam ve şu an ki yerim oraya göre daha büyük ama bana sundukları şartlar diğerine göre aşağıda kalıyor. Burada bana karışan yok, kendi planlamamı kendim yapıyorum is ile ilgili ve izin konusunda da sorun olmuyor. Birde 8 yıl birlikte çalıştıktan sonra o insanlardan, rahatlıktan ve ortamdan kopmak zor geliyor. Sanki firma iş olarak küçülüyormuşum gibi ve etrafımdaki insanlarla ayrılmak zor geliyor bana. Sizce bu maaş farkına ve bu şartlarda iş değiştirmeye değer mi?
Aynı şartlarda daha fazla maaş için iş değiştirmeye değer mi?
Cevapla