Sizce iyi mi başka daha iyi ücretle çalışacagım yer olur mu?

Herkese merhaba lisans maliye bölümü mezunuyum daha yeni mezun oldum daha önce hiç muhasebe veya ofis alanında deneyimim yok kurumsal Orta büyüklükteki bir şirkete başvurdum cvmde güzel bir katkısı olur ismen ve olumlu sonuç aldım başlangıç Ücretim 20.000 TL çünkü deneyimsizim işi öğreneceğim sizce maaş tutarı kötü mü

Sizce iyi mi başka daha iyi ücretle çalışacagım yer olur mu?
Cevapla