Daha iyi şartlarda çalışmak ve daha iyi maaş almak için ne yapmalıyım?

Bilgisayar programcılığı mezunuyum açıktan yönetim bilişim sistemleri bölümünü okuyorum son sınıfım. Nevşehirde yaşıyorum a101'de çalışıyorum, ne yazık ki çalışma şartları ve saatleri çok uzun, durum kötü nasıl bir şey yapıp da daha düzgün şartlarda çalışabilirim? Yabancı dilim de var ama mükemmel seviyede falan değil ortalama seviyede. Yds'den 50 küsür puan alabildim. Daha önce otelde resepsiyoncu olarak çalıştım fakat oranın şartları da çok kötüydü. Şehir mi değiştirmeliyim, ingilzce üzerine gidip turizmde yeni iş mi aramalıyım yoksa kpss vs mi çalışmalıyım bilmiyorum. Ne gibi önerileriniz olurdu?

Daha iyi şartlarda çalışmak ve daha iyi maaş almak için ne yapmalıyım?
Cevapla