İyi kazanıyorum ama çok yoğunum. Sizce daha düşük maaşla şirket değiştirmeli mi yoksa biraz daha dişimi mi sıkayım?

Net 120.000 TL gibi bi maaşım var ama telefonlarım susmuyor ve cumartesileri de çalışıyorum. Tükenmişlik sendromuna girecegim gibi geliyor bana.

mesela 70.000TL maasla daha rahat baska bir sirkete gireyim mi?

Güncellemeler
1 yıl
tesekkur ederim herkese nazik cevaplari için.. disimi sıkıp devam edecegim. 1 hafa yillik izin alip kafa resetleyecegim sanirim. cok tatlisinjz.
İyi kazanıyorum ama çok yoğunum. Sizce daha düşük maaşla şirket değiştirmeli mi yoksa biraz daha dişimi mi sıkayım?
Cevapla