30 bin TL maaş ve düşük mesai ücreti, ikramiye yokken bu işte kalmaya değer mi?

30 bin TL alıyorum üstüne sadece 8 bin TL mesai yapıyorum. 40 bin bile değil hak bile yok. İkramiye sistemi de tamamen saçma. Normalde 7. ayını doldurursun 8. ayda alırsın burada ilk 6 ay muamma ne zaman verirlerse
30 bin TL maaş ve düşük mesai ücreti, ikramiye yokken bu işte kalmaya değer mi?
Cevapla