İş yerindeki stajyer hemşireye siz mi demeliyim, arkadaşlık teklif etsem garip olur mu?

Hastanede çalışıyorum güvenlik olarak ve bir tane stajyer hemşire var işte onunla öyle denk geldikçe konuşuyoruz, yüzüme gülümsüyor falan. 1 saatlik konuşmamız olmuştu daha önce, işte dün akşam da markette gördüm bakıştık, gülümsedik ve "Merhaba, nasılsınız?" dedim. O da "Teşekkür ederim, siz nasılsınız?" falan dedi, ama konuşurken siz diye hitap etmesinin sebebi mesafeyi mi korumak istiyor? Yoksa ben siz dediğim için mi o da öyle diyor? Şimdi yanlış anlamasın falan rahatsız olmasın diye siz diyordum. Ve kızın yanında pek erkek yok ve onu da çok görmüyorum. Bir dahaki gördüğümde arkadaşlık teklif etsem nasıl olur? Ve çok da güzel bir kız değil, yani makyaj güzeli ama çok da tipe bakan biri değilim ki ben de Henry Cavill değilim zaten
Güncellemeler
2 ay
Yani kendisi isteseydi sen falan diye hitap edip yakınlık kurmaya çalışır mıydı
İş yerindeki stajyer hemşireye siz mi demeliyim, arkadaşlık teklif etsem garip olur mu?
Cevapla