Beraber çalıştığım ama hiç konuşmadığım bir kıza merhaba diyerek hal hatır sorsam garip olur mu?

Aynı ortamda uzun zamandır calıştığım fakat hiç muhatab olmadığım kızla müsait bir zamanda tanışmak isiyorum. Nasıl diyaloğa girmeliyim. Merhaba desem hal hatır sorsam garip olur mu? Ters teper mi aceba 🤔

uzun uzun göz göze geliyoruz ara sıra

Beraber çalıştığım ama hiç konuşmadığım bir kıza merhaba diyerek hal hatır sorsam garip olur mu?
Cevapla