Eşimin telefonuna ne zaman baksam işyerindeki kızla konuşuyor, bu sohbet normal mi?

Ne zaman eşimin sosyal medya hesabına girsem çıldırıyorum sürekli işyerindeki o 20 yaşındaki kizla yazışıyorlar defalarca kavga ettim yok vazgeçmiyolar eşim yazmış ki nerdesin ulan manyak kızda kuafördeyim deli yazmış eşimde saçlarını mı yaptiriyon yazmış kızda yok bıyık aldırdım yazmış eşimde boşuna para vermeseydin ben alırdım yazmış kızda hahahaha yazmış... bu iş yeri arkadaşlığı olamaz bu durumun adı ney gercekten titriyorum

Eşimin telefonuna ne zaman baksam işyerindeki kızla konuşuyor, bu sohbet normal mi?
Cevapla