Çalıştığım yerdeki kızla bakışıyoruz, iş çıkışı konuşsam mı yoksa ben mi yanlış anlıyorum?

çalıştığım yerde bi kız var bakısıyoruz filan böyle görünce gülüyor anlarsınız o gülümsemeyi ya filan hoşlandım bende yani yabancı bir kız yarın iş çıkısı bekleyip konussam mı yoksa ben mi yanlış anlıyorum arkasını dönip filan bakıyor

Çalıştığım yerdeki kızla bakışıyoruz, iş çıkışı konuşsam mı yoksa ben mi yanlış anlıyorum?
Cevapla