Eşim ve iş arkakadaşı arasındaki iletişim normal mi? yoksa sınırları aşıyor mu sizce?

Günaydın millet. Bir fikir almak istiyorum. Sizden. Eşimin çalıştığı yerde, bir erkek arkadaşı var, oda evli. Sık olmasada zaman zaman ailecek görüştüğümüz oluyor. Mesele şu ki, bunlar sanki gereksiz samimi gibi geliyor bana ya. Mesela eşim hasta gidemiyor mesaj atmış buna, şunu şunu yaparmısın diye, adamda sen yat dinlen ben burdayım gözün arkada kalmasın falan yazmış. İşte bu yardım edilecek fakir insanlar buluyor. Eşime yazıyor, durumları kötü falan filan. Eşimde gönderiyor. Haberim var ama. öndereyim mi diye soruyor bana eşim. Ema sürekli bir aksiyon içindeler yani. Birgün dizi tavsiyesi atmış. Vs. Vs. Vs. Benim oğlan okuldan çıkınca servis eşimin işyerine bırakıyor. Çocuk yarım saat falan bekliyor orada. Ordan annesiyle geliyor eve. Neyse önceki akşam yine watsapına baktım, adam yemek tarifi atmış. Dedimki ne alaka ya adam yemek tarifi atmış. İşte işyerinde öğlen konuşulmuş öyle ortaya. İftara kim ne yapıyor falan filan gibilerinden. Buda onunun üzerine bu tarifi atmış eşime. Dedim ki sordun mu bu tarifi dün akşam iftarda yapmış mı diye sormadım onu mu sorcam dedi. O arada benim oğlan (ismi sallıyorum şu an) Ali abi de Bi tuhaf zaten dedi. Büyük oğlan da evet ya dedi. Çünkü büyükte 4 sene akşam yarım saat orada kalıyor du. Nasıl yani tuhaf oğlum dedim:ne bileyim işte diyor hep bana komiklik yapmaya çalışıyor diyor. Garip adam dedi. Sürekli bana tipsiz diyor. Gibi şeyler söyledi. O arada eşim lafı böldü, şu kumanda nerde ya kanalı değiştirin dedi. Aradılar falan. Ben yine sordum başka ne garipliği var dedim, eşim hemen araya girdi yine böldü, bu dizide baydı ya Bi haber açsana canım dedi. Hadi çayını çek doldurayım dedi. Bende birdaha sormadım çocuğa bir şey. Bu sabah sordum oğlum başka ne garipliği var bu adamın dedim. of baba ya sen daha ordamsın garip Bi adam işte yaaaa dedi. Üstelemedim bende. Ne düşünüyor sunuz bu konuda?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar. Akşam bemde eşimin telinden buna bir yemek tarifi atıcam. Nasıl olur sizce? Bakalım ne tepki geliyor. Ne yazıyor. Ne diyor. Nasıl olur?
Güncellemeler
1 yıl
1 aydır falan gözlemliyorum. Hergün olmasada 2 3 günde bir kesin mesaj atıyor watsap tan. Siyasi video komik video vs ara ara atıyor. Ve Eşim hiç cevap vermemiş. ya da eşim siliyor anlamadım. Dün akşam baktım adam 4 5 tane foto atmış. Air frayer alacakmış evine. Hangisi ni alayım hangisi iyi diye resimler atmış. Eşimde cevap vermemiş. Patladım bemde artık. Bu ne samimiyet diye. Artık adamla konuşma yok dedim. Sen niye cevap vermiyor sun adama hiç siliyor musun mesajları dedim. Görmedim diyor
Eşim ve iş arkakadaşı arasındaki iletişim normal mi? yoksa sınırları aşıyor mu sizce?
Cevapla