Sizce kız bana sadece arkadaşça mı yaklaşmış? Ayrıca görevliye kızın seneye de gelip gelmeyeceğini sorsam doğru olur mu?

Üniversitede okuyorum ve öğrenci yurdunda kalıyorum. Geçenlerde, konakladığım yurtta bir kızla birkaç gün boyunca konuşmuştuk. Bana arkadaşça mı, yoksa farklı bir şekilde mi yaklaştığını pek anlamadım; ama gideceği güne kadar beni her gördüğünde benimle konuşmaya çalıştı. Son gün sabah kahvaltı salonunda otururken elinde bir defterle içeri girdi ve yanımdan geçerken bana gülümseyerek " Günaydın " diyip elindeki elindeki defterle hafifçe omzuma vurdu. O günün akşamında ise yurttan ayrılıp memleketine gitti. Yurttan ayrılmadan önce yanıma geldi ve gülümseyerek " Bir sandalye çeksene, oturayım " dedi, sonrasında diğer masalardan bir sandalye getirdim, oturdu ve biraz konuştuk. Bana " Bu senin " diyerek 1 tane topitop verdi, kendisi için de " Bunlar da benim cicilerim, ben içeriye yurt görevlisi ablalarla vedalaşmaya gidiyorum. Sen bunlara bakar mısın? " diyerek masaya birkaç tane şeker koydu. Sonrasında tekrar yanıma geldi ve biraz daha konuştuk. Daha sonra, kendisini otogardan ailesinin alacağını söyleyip yanımdayken ailesini aradı. Sonrasında ise " Benim gitmem gerekiyor. Görüşürüz, Allah'a emanet ol " deyip valizini alıp aşağı indi. Ben de onunla vedalaşarak içeri girdim. Sizce kız bana sadece arkadaşça mı yaklaşmış, yoksa daha yakın bir şekilde mi yaklaşmaya çalışmış? Ayrıca, yurt görevlilerine, o kızın gelecek sene tekrar gelip gelmeyeceğini sorsam doğru olur mu? Yoksa ayıp mı olur?
Sizce kız bana sadece arkadaşça mı yaklaşmış? Ayrıca görevliye kızın seneye de gelip gelmeyeceğini sorsam doğru olur mu?
Cevapla