İki gün önce arkadaşlarım beni bir kızla tanıştırdı. İkimizin de o ortama girmesi, hayatımıza yeni birini istememizdi. O günün akşamı bazı nedenlerden dolayı kızla sevgili rolü yapmamız gerekti. O biraz çekingendi ama ben biraz daha atılgandım. Neyse, o günü öyle atlattık. Ortak arkadaşlarımız ve o kız benim evimde kaldılar. Ertesi sabah onu metroya kadar bıraktım.
Aradan bir gün geçti ve Instagram'dan ona şakayla karışık yaptığı bir konu üzerinden mesaj yolladım. Sevgili rolüne gönderme yaptım falan o da aynı şekilde aşkım falan dedi ben de öyle karşılıklı flörttü yani. Güzel bir konuşma yaptık ve onu bir yemeğe çağırdım. Biraz naz yaptı ama kabul etti. Buluşmada neredeyse bütün gün ikimiz de nasıl ilişkiler istediğimizi konuştuk, birbirimizi daha iyi tanımak için sorular sorduk. Gayet iyiydi, özgüvenim de yerindeydi, pasif de kalmadım, dozundaydı yani her şey.
Ama günün sonunda kız bana "Bence bizden iyi arkadaş olur" dedi ve ardından da "Güzel vakit geçirdim seninle, bunu bir daha yapalım" dedi. Ben de bir dahaki buluşmada değişen bir şey olmayacak bende yana diye açıkça söyledim. İşte bütün olay bu.
Sizce bu kız neden böyle yaptı? Benden hoşlanmıyor mu? Hoşlanmıyorsa daha yeni tanıdığı birinin davetini neden kabul etti ya da kendini geride mi tutmak istiyor? Benim peşinden koşmamı istiyor? Arkadaşlarımı bunları anlattığımda daha önce tanıştırdıkları insanlarada aynı şeyi yaptığını söyledikler Kafam çok karıştı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer