Sınava 2 ay kalmışken tükenmiş hissediyorum, baskıcı aile ve üniversite baskısıyla nasıl başa çıkabilirim?

Hayat genel olarak mı böyle bir tek ben mi zorlanıyorum 12. Sınıfım sınav senem 2 ay kaldı sınava sözel öğrencisiyim mezuna kalamam ailemle aram pek iyi fazla baskıcılar ve bu yüzden de uzak bir yerde üni kazanmam lazım göndermeleri içinde güzel bir okul olmalı ama ben düzgün bir şekilde çalışamıyorum tükenmiş gibiyim hiçbir şey yapmak istemiyorum yaptığım her şey vicdan azabı çektiriyor nw yapmalıyım
Sınava 2 ay kalmışken tükenmiş hissediyorum, baskıcı aile ve üniversite baskısıyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla