Üniversitede bölümümden memnun değilim yapamıyorum çoğu dersten kaldım ve ailem baskı yapıyor bu durumdan nasıl çıkabilirim?

Bir sürü dersten kaldım ve elimde sadece temel ders bi tane kaldı diğer iki tanesi önemsiz zaten o temel dersten gene final projesi verdiler onu da yapamıyorum çünkü bölümümü çok aceleyle seçtim ailemden kurtulmak için ve şimdi ailemden kurtuldum fakat dersler daha çok üzerime gelmeye başladı aileme ev tutturdum kirası da oldukça pahalı ve bölümümün ücreti de oldukça pahalı ben üniversitenin devamsızlık hakkını bile bilmiyordum ve çoğusundan devamsızlık nedeniyle kaldım özellikle babama karşı çok mahçup bir durumdayım sizce ne yapmalıyım?
Üniversitede bölümümden memnun değilim yapamıyorum çoğu dersten kaldım ve ailem baskı yapıyor bu durumdan nasıl çıkabilirim?
Cevapla