Okuldan ayrılmak istiyorum artık bazı şeylere katlanmak çok zor. Ne yapmalıyım?

Lise son sınıf öğrencisiyim. 3 hafta önce 4 yıllık sevgilim beni sebepsiz yere terk etti ilk başka konuşmaya çalıştım ama saçma sapan bahaneler gösterdi barışmak için çok uğraştım cevap bile vermedi sonunda ben de yoruldum ve vazgeçtim. Ama eski mutlu günlerimizi çok özlüyorum fakat o yüzüme bile bakmıyor şu an. Alışırım zannetmiştim ama olmuyor her gün okulda karşılaşmak daha da zorlaştırıyor durumu benim mutsuzluğunu gördüğü halde gülmeye devam ediyor en zoru başka insanlarla çok mutlu duruyor bense uzaktan seyrediyorum. Sabahları uyanmak istemiyorum okula gelmek istemiyorum çünkü bir zamanlar beni çok sevdiğini söyleyen biri durup dururken benden nefret etmeye başladı ve sebebini bilmiyorum. Nefes almak bile çok zorken artık derslerime odaklanmam mümkün değil. Sağlığım da iyi değil artık. Okuldan ayrılmayı düşündüm düzelmek için ama herkes şurada kaç ay kalmış sabret diyor yine de dayanamıyorum işte. İçime sinmiyor ama artık okula gelmek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım okuldan ayrılmam daha mı iyi olur yoksa atlatabilir miyim bu durumu? Siz olsaydınız ne yapardınız?
Okuldan ayrılmak istiyorum artık bazı şeylere katlanmak çok zor. Ne yapmalıyım?
Cevapla