Üniversitede kimse benimle konuşmuyor, neden bu kadar yalnızım ve ne yapabilirim?

Sınıfta gruplaşma oluşmuş zaten ben dışlarında kaldım ve kafa dengim yok zaten. Bakıyorum benden soğuk sessiz kızlar başka bölümlerden sevgili buluyo benle konuşmaya çalışan beğeni duyan dahi yok yapayalnız kaldım

Üniversitede kimse benimle konuşmuyor, neden bu kadar yalnızım ve ne yapabilirim?
Cevapla