Merhaba arkadaşlar bir süre önce yeni bir işe başladım, başlarken çok umutlu ve mutluydum maaşı kötü değildi asgariden biraz daha yüksek bir maaşı vardı ve işi kolayca yapabileceğimi düşünüyordum ancak işe girdikten sonra neye uğradığımı şaşırdım resmen ortam müthiş baskıcı, üstlerin sana ters ters konuşuyor işler birazcık aksadığında ve daha uzun süredir orada çalışan arkadaşlar işi sana seni ezikleyerek anlatıyor üstler en ufak soruna bile laf ediyor sakince güzelce anlatmıyor tersliyor… ben zaten baskıcı ve eleştirel bir ailede büyüdüm bu ortamda sürekli tetikleniyorum kendimi çok ama çok kötü hissediyorum… orada da sürekli ağlayasım geliyor evime geldiğimde de ertesi gün oraya geri gideceğim için bile depresif ve mutsuz hissediyorum… sürekli diken üstündeyim iş yerinde ve bu baskı başarabileceğim işleri de başarmama engel oluyor BOĞULUYORUM
Ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer