Yeni iş yerindeki baskıcı ortam psikolojimi bozdu, bu mobingle nasıl başa çıkabilirim?

Merhaba arkadaşlar bir süre önce yeni bir işe başladım, başlarken çok umutlu ve mutluydum maaşı kötü değildi asgariden biraz daha yüksek bir maaşı vardı ve işi kolayca yapabileceğimi düşünüyordum ancak işe girdikten sonra neye uğradığımı şaşırdım resmen ortam müthiş baskıcı, üstlerin sana ters ters konuşuyor işler birazcık aksadığında ve daha uzun süredir orada çalışan arkadaşlar işi sana seni ezikleyerek anlatıyor üstler en ufak soruna bile laf ediyor sakince güzelce anlatmıyor tersliyor… ben zaten baskıcı ve eleştirel bir ailede büyüdüm bu ortamda sürekli tetikleniyorum kendimi çok ama çok kötü hissediyorum… orada da sürekli ağlayasım geliyor evime geldiğimde de ertesi gün oraya geri gideceğim için bile depresif ve mutsuz hissediyorum… sürekli diken üstündeyim iş yerinde ve bu baskı başarabileceğim işleri de başarmama engel oluyor BOĞULUYORUM

Ne yapmalıyım

Yeni iş yerindeki baskıcı ortam psikolojimi bozdu, bu mobingle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla